ArvenMom demetusss bende burda bekliyim almayı düşünüyorum ama kızım 8 aylık olucak ne kadar süre kullanabilirim kullananlar bilgi verirse iyi olur
Buket57 demetusss kızım 8 aylık olmak üzere hiç kanguru almadım kullanmadım😊 gidip baktık e bebekte 12 kiloya kadar gibi bişi yazıyodu hemde pahalıydı kızımda zaten tombiş bizim fazla uzun süre kullanmamız pek mümkün değildi yani😀
Buket57 demetusss o zaman sen al canım ☺️ kucak isteyen bebişler için iyi olur,benimki kuvak sevmiyor zaten hem şu an havalarda soğuk dışarıya da çıkamazssın pek ama evde kullanırsın belki 😀