H_nurozkan Merhaba biraz önce bi baygınlık oldum tansiyonum 11/7 nabzım 111 olmuş neden böyle oluyor panik atak mi bu ne ya
Dondurmalikahve H_nurozkan Siz bence bu durumu bir psikiyatrist ile görüşün çünkü hem böyle postlarıniz var panik atak veya anksiyete bilemiyorum derdinizi anlatır çözüm bulursunuz ama evet bu sorunlar panik atak veya anksiyete de oluyor
SevimliHayaletCasper H_nurozkan bunu bu şekilde doktora da söyleseniz neden olduğunu söylemez tahlil ister. Biz bilemeyiz bi acile gidin geçmiş olsun 🩷