Bebeğim 1,5 aylık be kolik bir bebek doktorumuz önce bagırsakları toplıycaz dedi ve bu gün evolvia ac mamaya basladık katı bir mama reflü mamaları gibi aşırı kabızlık yorumları okudum katı oldupu için büyük ihtimal biz de de yapıcak ama zaten kolik nir bebeğim var üstüne kabız olursa daha sıkıntı olucak zeytinyağı içirebilirsin dediler ilk bebeğim kullanıp kabızlık yaşadınız mı ? Yaşadıysanız zeytinyağı kullandınız mı ? Yardımcı olursanız sevinirim