iki_prens_annesi Böle bişey gelmiş eşime msj olarak ve e dewletinde öle gozukuyo ne olacak yardimmi gelecek fatura mi yatırılacak bilgisi olan baksn hele
Alya-Sena iki_prens_annesi banada mesaj geldi dogalgaz faturasini goturdum abone nosunu girdiler sisteme 15gune sonuclanir dediler. Gecen sene tek seferlik vermislerdi belki bu sene kis boyunca verirler.
kuzeyyildizi_ iki_prens_annesi henüz gitmedim . Görümcem gitti sordurdum fatura ile aile fertlerinden birinin gdiip sosyalde başvuru yapması gerekiyormuş
iki_prens_annesi Baharyagmurux anladım da miktar falan yazmiyo msj olarak şey gelmiş faturanizi alıp sosyal yardımlaşma ve dayanışma vakfı götürün yaziyo tespit icinmi ne
iki_prens_annesi Kubraaybars bn yanlış hatırlamıyorsam eşimin e dewletinde girip sosyal yardım başvuru formu var onu doldurdum ama eskiden doğalgaz yardm desteği vardı oradan baglantisi olabilir siz bı e dewlete girin formu doldurun
Yaseoo Sosyal için yeşil kartlı mı olmk gerek eşim işten çıkarıldı başvuru yaptım başvurumu iptal ettiker
annemioldumbensimdi_ iki_prens_annesi eşime de öyle mesaj geldi sosyal yardımlaşmaya gitti faturaya gerek yok başvuru yapmışsınız onun sonuçlanmasını bekleyin demişler sadece