Nevsevmom devlete guvenırım ama özellere asla
Ben 2 aydır 5 kere acile gittim her gıttıgımde sagol cok ıyı Doktorlar karsıma cıktı hele su son 3 gidisimde hep aynı doktora denk geldim artık tanıyor bizi
Çok iyi mudahale ediyorlar arastırma dan asla eve yollamıyır ve sonuca bakmadan asla ilaç yazmıyorlar