Selam kızlar . Bende plasenta parçası kaldı kürtajla alınacak sanırım . Aslında özelde doğum yaptım ama tekrar aynı hastanede aldırmayacağım sanırım parçayı . Bilkent şehir hastanesinde kürtaj olan oldu mu ? Doktor önerisi vs yapabilir mi ? Süreç nasıl ilerledi ?