Sebusebu Ben sadece yiyecekleri ısıtmak ya da kırmızı et ürünlerini buz çözme işlemleri için kullanıyorum. Onun dışında korkuyorum patlayacak gibi geliyor 🥲 bugün kumpir yapıldığını gördüm. Benzer tarifler deneyen yapan var mı? Bi de güvenli mi patlar mı 😅
Didibo Sebusebu Valla hiçbir şey yapmadım. Çözdürme ve ısıtma için kullandım sadece. Kapağı kırıldı değiştireceğim cihazı. Çok fonksiyonlu olanlar var onlardan mı alsam diye düşünüyorum
Mavigri Sebusebu mikrodalgaya 7 dkda ıslak kek tarifleri var böyle yazınca direk çıkıyor ben bekarken çok yapıyordum bende mikrodalga yok annemde vardı çokta güzel oluyordu:)
huzurluaycicek Fazla kullanmak zararlı manyetik dalga yiyeceğin yapısını değiştiriyor o yüzden nadiren kalan yemekleri ısıtırım ben
Sebusebu huzurluaycicek yok metal koymuyorum zaten korkuyorum. Bir kere kek yapacaktım eritilmiş tereyağı diyordu attım tereyağını içine cok kısa sürede bomba gibi patladı makinenin ici komple yağ oldu o gün bugündür cok korkuyorum cesaret edemiyorum mesela mısır yapıyolar kumpri gördüm cesaret edemiyorum
Pera48 Sebusebu ben hep eritirim siz yüksek derecede atmışsınızdır. Bir de bazılarında eritme ayarı var
Sebusebu huzurluaycicek ya mesela patatesi koyuyor içine 10dkda pişiyor kalanı kendi yapıyor. Ya da bizim tencerede yaptıgımız süt mısırı koçanıyla atıyor artık 5-10 dk ne kadarsa pişirmiş halde çıkarıyorlar filan gibi