Kızlar 2. Gun once doğum yaptım sezaryen olarak sütüm çok az bebek ever emıyor o ilk süt denilen şey gelıyor el ile sağdım memenın üzerine bebek ağzına alırken bu damla falan mama damlatıyorum öyle daha çok cekelıyor şutumun az olması normal mı durum mu nasıl artıtırım