NAZAKYOL06 Kızlar kızımın 2 gündür ateşi var geçmiyor kuru öksürük başladı şimdide. Buraya yeni taşındık, önerebileceğiniz ilgili bi devlet hastanesi var mı acaba ?
hemsireemom NAZAKYOL06 Hüma Adem Arık 😌 çok iyi bir doktor 2 yıldır kızımı götürdüğüm tek doktor aşırı ilgili herhangi bir durum olursa da ya arıyorum ya yazıyorum anında ulaşabiliyorum.
metehaninannesiiii NAZAKYOL06 biz Memorial Soner demirele gidiyoruz erkilet cocuk hastanesi var oda devlet hastanesi zaten orada zeynep erva kucuk var oda iyi
Aryaklc NAZAKYOL06 geçen ben başka şehirden Erciyes araştırma hastanesi aciline geldim çok güzel ilgilendiler
g_izemm38 NAZAKYOL06 system hastanesi Erdal çakmak aşırı ilgili bilgili bir doktor Tekden Hastanesi’nde de Ahmet kamalı var oda çok iyi bir doktor
Pateteslimanti hemsireemom ben hüsnadan hiç memnun kalmamıştım bebeğim hasta olmuştu şansımıza hafta sonuna denk geldi hümada hep çocuk doktoru bulunduğu için götürmüştük ne kan alabildiler delik deşik ettiler oğlumu birde yoğun bakım hemşiresi olacaklar nede doktorlarından memnun kaldım
Pateteslimanti Devlette bilmiyorum ama tekten hastanesi Ahmet kamalı çok bilgili ve titiz bir doktor siz daha bebeğinizin şikayetlerini anlatmadan kendi sayıyor çocuğu görünce aşırı memnunuz saat fark etmez ne zaman yazsam mutlaka dönüş yapar
hemsireemom Pateteslimanti ay Hüsnayı bilmiyorum ama Adem Arık aşırı iyi bir doktor size hemşirenin acemileri denk gelmiş demek ki her hastanede bu tarz durumlarla karşılaşabilirsiniz malesef
Pateteslimanti hemsireemom cumartesi götürdük pazar bir kez daha götürmek zorunda kaldık iki ayrı doktora gösterdik birisi biraz yaşlı bir adamdı diğeri kadındı isimlerini hiç hatırlamıyorum o zaman acilde kim varsa direk göstermiştik
hemsireemom Pateteslimanti anladım büyük ihtimalle biri Yavuz beydi Kadını bilmiyorum ama o Yavuz beyden bende hiç memnun kalmamıştım. Fakat Adem bey çok farklı😁 şiddetle o yüzden tavsiye