Mevlit için yasin tesbih seti aldım kargo geç gelir diye yerinden gidip aldık bana 30 35 dk mesafede neyse aldık evde paketledik felan baktım eksik var tesbihde eksik yasinde aradım söyledim burdan gelip alın dediler bende sizin hatanız yani ben gelemem sürekli zaten mevlit hazırlığı yapıyoruz meşgulüm dedim o zaman kargo yapalım dediler tamam dedim adres istedi verdim arıyorum mesaj atıyorum cevap yok dönüş yok terbiyesizler resmen birde saydık tam dediler şimdide bakmıyorlar alışveriş yapmayın ordan