Zahideee0742 benim bebeğim de 4 ay 11 günlük. 3 aylıkken başladı bu atak mıdır nedir her ne belaysa, benim de sizden farkım yok çok zorluyo, ama dışarı çıkmak için bi arkadaşınızın olmasına gerek yok. ben hergün kendim dışarı çıkartıyorum, en az yarım saat hava alıp geliyoruz oğlumla. bana hava almak çok iyi geliyo