1sirinannesi Kızlar selam bugün kalbim aşırı hızlı çarpıyor, strese heyecana gelemiyorum, bugün evde çok canım sıkılıyor, ve şuan bile kalbim hızlı çarpıyor, acaba doktora gitmeli miyim, hangi bölüm bakıyor yardımcı olurmusunuz?
deleted20517 1sirinannesi anlattiginiz kalp ritim bozukluğu olabilir gebelik şüpheniz de var bence bı acile gitmelisiniz acilden EKG cekerlermi bilmiyorum ama yinede gidin benim yeğenim de de ritim bozukluğu var heyecana strese üzüntüye gelemiyor
naynini 1sirinannesi kalp için kardiyoloji, kendinizi rahatlatmak için psikolog 🥰 doğuştan kalp hastasıyım, sakin olun, derin nefes alıp, içinizde tutup, tutarken derdi kederi o nefese yükleyip, sonuna kadar verin… Kalp doktorumun önerdiği psikoloğun tavsiyesi 😄
Bebislerhakkinda 1sirinannesi panik atak yaşamış olabilirsin canim hicc stres yapma kalbinde bisey yoktur gençsin, eğer yine çarpıntı olursa psikiyatriye bi git derim anksiyete ilacı verir, atak geldiğinde camdan nefes al bide hemen çömel tuvalet yapıyormuş gibi ikin ritmi yavaslatiyor
Kubraaybars 1sirinannesi gebelik şüphen varsa bugün cumartesi yarın pazar zaten gidemezsin bi acile git ne olur ne olmaz bebişimize birşey olmasın ama bende de oluyor arada panik hastasıyım
1sirinannesi Kubraaybars Sadece regl bittiği gün korunmadık, tutmaz diye düşündük, bu 2.gün gecikmenin, geçen ayda 1 gün gecikmiştim belki olurum diye bekliyorum aşırı stres yaptım. 😢
Fryyncrsn 1sirinannesi stres çarpıntı yapar zaten sakin olun oturun sırtınızı yaslayın nefes egzersizi yapın isterseniz
Kubraaybars 1sirinannesi stresten olmuştur bu çarpıntı canım ben sana diyeyim sakin ol biraz hakkınız da hayırlısı olsun
1sirinannesi Fryyncrsn Nur4026 deleted20517 Şuan sakinleştim biraz teşekkür ederim en kısa zaman da bir doktora gitmem lazım bence ciddi olabilir.
Nur4026 Öncelikle sakin olan strese girmeyin ben de de var taşikardi rahatlamaya çalışın balkona çıkıp temiz hava alın geçmezse bir süre daha acile gidin ben böyle durumlarda ilacım var onu alıyorum sizde doktorla görüşüp alabilirsiniz. Geçmiş olsun
deleted20517 1sirinannesi evet bı görünün doktora,çok fazla kafein sigara alkol türüde tuketmeyin bunlarda etki edebiliyor
Beyninizikullanmakucretsizdir 1sirinannesi kalp önemli bir organ ve ihmale gelmez en geç pazartesi günü bir randevu alın. Bende de kalp çarpıntısı sıkışma oluyordu üfürüm var ciddi birşey değil diyor ama ara ara rahatsız ediyor. Bende en kısa zamanda bir doktora gitmeyi düşünüyorum.
arbento Sizinki taşikardi değildir muhtemelen stresten hafif çarpıntı hissettiniz. Benim taşikardim var bir tuttuğu zaman 260 nabızla acile gidiyorum ancak damardan ilaçla normale döndürebiliyorlar. Eğer nabzınız o kadar yükseliyorsa baygınlık hissi sol kolda ağrı boyun damarlarında çekilme hissedersiniz.
ygzmoms 1sirinannesi oda yapıyor düşündükce çoğalıyor bu aralar benimde panigim çok fazla doktora git haber ver olur mu geçmiş olsun