Doğum yaptım 40ım çıktı ve 2 hafta sonra regl oldum. Sonraki ayda reglim gecikti şuan 2 gün çok az az geldi sadece peçeteye veya pede hafif hafif geliyor şuan 3. Günde hiç kanamam yok böyle olan var mı ? Normal mi diye merak ediyorum adet düzensizliği olacağını okumuştum ne zaman düzeliyor acaba?