QueenMommm Biz Tekirdağ merkezde bi yere gitmek istiyoruz Tekirdağ’da yaşayanlar bilenler varsa ve sizler neler yapacaksınız planınız var mı kızlar 🥰
naynini QueenMommm hicbir zaman dışarı çıkan tayfadan olamadım 😄 pijamami giyer, mandalina ve tuzlu fıstığımi alır bir film açarım misss 🥰 tabi oğlum uyuduktan sonra 😊 ozenirsem, güzel de bir sofra hazırlarım miss
deleted20517 QueenMommm dışarı çıkmayız genelde yılbaşında ama kocisimle namaz kılar kuran okurum ardından çay çekirdek yaparız 🤭😍
QueenMommm naynini ben de evde yapmak istiyordum ama kızımın bu aralar uyku düzeni çok bozuldu o yüzden bize rahat vermez dışarı gitmem istiyoruz
naynini QueenMommm ben de evde sizin storyleri izlerim artık 😄 ben kendimi bildim bileli çıkmam 😊 partilemek bana göre değil 🙈 her yer kalabalık, hastalık ihtimali yüksek vs vs diye bu tarz etkinliklerde evde olurum hep ( kalp rahatsızlığı dolayısıyla kalabalık yerlerden kacinmam gerekiyor) bu sene 100.yil coşkusu ile kutlamalara katıldım 🥂 sukurler olsun saglicakla geçti 😊
-Eraymoms- QueenMommm bende burada bekleyeyim Tekirdağ da güzel restorant yıldönümü için öneri alabilirmiyim acaba 😂
22262226 QueenMommm evdeyiz loğusayım. Hep evde oluruz ayrı bi şey yapmayız. Annemler gelsin istiyorum meyve çerez hazırlar tv izleriz
naynini QueenMommm çok teşekkürler 🥰 gönül isterdi ki, Uludağ’da şömineli bir orman evinde kalalım ama bebekle no no, üşür kiyamam. Ayılar da kış uykusuna yatamamis zaten, dolanıp duruyorlar, yerler bizi 😄 kocam yine kârlı çıktı bu yılbaşında
melteMeric QueenMommm afyonda bir termal otele gitmeyi tercih ettik arkadaşlarımızla ailecek çocuklu olunca hem sıcak havuz falan onlar eğlenir hem bize iyi gelir diye düşündük hem yılbaşı eğlencesi de içinde olacağı için en mantıklı bu geldi plan yaparken herkese şimdiden mutlu sağlıklı huzurlu sevgi dolu bir yıl dilerim herkesin herşey gönlünce olsun inşallah ❤️🙏