Perşembe günü öğleden sonra 2 dozunu yaptırdık akşam üstüne basamamaya başladı ağrısı vardı belli doktorumuza sordum 4 saatte bir Calpol verebilirsin Dedi bacak ağrısı yapıyormuş çok ağır bir aşı zaten daha bugün yeni yeni üstüne basmaya başladı diyebilirim