Bebegimcanim Böyle bir şey yaşayan oldu mu alerji mi yaptı benim çocuğuma bilgisi olan yazar mı lütfen
Deletedmom0091 Bebegimcanim dün bende yazdım benim bebeğimdede ağız cevresinde kızarma var ama benimki dişten salya akıtıyor ağzı sürekli ellerinde senin bebeğin kaç aylık salya varmı ondan oluyormuş foto atsaydın canım görünce daha net yorum yapılır
Seydabyrm Seydafra Bebegimcanim evet bizde oluyor . Ağız çevresine değince hemen Sildiğimde dikkat ettim olmuyor . Ağız kenarına taşınca kızarıklık oluyor .
Bebegimcanim Deletedmom0091 3 aylık henüz diş çıkarma olacağını sanmıyorum salyada yok seninde sab simplex verdikten sonra mı kızarma oldu
Bebegimcanim Deletedmom0091 Seydabyrm Deletedmom94 hanımlar alerji dedi doktorum bilginize çarşamba günü gidicem kontrole detaylı bilgi aktarırım
Deletedmom0091 Bebegimcanim yok canım ben gaz damlası vermedim hiç salyadan oluyormuş ıslak kaldığı için gaz damlası alerjik olmaması gerekir neticede bebekler kullanıyor canım kutusu duruyorsa bir bak kağıdına istersen geçmiş olsun
Seydafra Acaba verdiğiniz kaşıkla alakalı olabilir mi ? Bende sab simplex kullanıyorum aklıma başka bişy gelmedi
Deletedmom94 Bebegimcanim evet bizdede oluyor ben damlayı emziğe damlatıp veriyorum oda haliyle ağzının kenarlarına taşırıyor hemen silmezsem kızarıyor alerjik olacağı hiç aklıma gelmemişti
Deletedmom94 Bebegimcanim sonucu bizede bilgilendirin lütfen.. Damlanın içerisinde alerji yapan bir madde mi bulunuyormuş kullanmayı bıraksam mı bilemedim siz devam ediyor musunuz kullanmaya
Bebegimcanim Deletedmom94 evet simdi görüştük tekrar silikon kaşıkla 15-20 dk da geçen kızarıksa sorun yok fakar döküntü tarzındaysa kullanmayın
Bebegimcanim Deletedmom94 silikon kaşıkla vermeye devam edebilirsiniz öylese benim doktorum öyle dedi ama sizde danışın yine kendi doktorunuza içiniz rahat olsun
saRiiii Bebegimcanim bende kullandım ama öyle bir sorunumuz olmadı , hatta faydasını gördüm. Bilen birine danışmak lazım:(