Edalya Kızıma 2ay sonra ek gidaya baslayacagiz. Simdiden arastiriyorum bir çok markada mevcut ama Hangisini alacagima karar veremedim tavsiyesi olan var mi?
DeryaEla Bende sizin gibi hevesliydim philips wasabi dusunuyodum ama şimdi diyoRumki iyiki boşuna almamışım.doktorumda alma blender çocuğu olmasın demişti.ben ikeanın buharli süzgecinden aldım çok memnunum içine sebzeleri koyup tencereye suyu koyuyorum gayet güzel buharda vitaminleri içinde hapsolup pişiyor.daha sonra çatalla eziyorum 5 aylıkken geçtik biz ek gıdaya ozamamdan beri çatalla ezdim sonuç harika.1 yaşına gelmiş taneye geçemeyen agzina puturlu gida koydunmu öğuren çocuklar var bizimkisi 6 aylıkken cignemeye başladı.şuan 8 ayligiz.size tavsiyem o makinalar buharda pisirip sonunda blendirdan geciyor malesef.ve maksimim kullanim suresi 8 veya 1 yas.yani tavsiye etmem.benim fikrim tabi kullanip memmun olanlar var.ama putürlü gıdaya geçmede zorlanan çok.
Edalya DeryaEla tabi tercih meselesi ama ben kullanmak isterim pratiklik acısından bence iyi olur diye düşünüyorum☺️
Didem88 [bilinmeyen] ne kadara almistiniz ?bende philips buharli pisiriciyi almak istiyorum suan piyasada 370 tl civarı .
Edalya [bilinmeyen] bende ondan almak istiyorym ama fiyatı biraz yüksek geldiği için başka tercihlere bakim dedim
Edalya [bilinmeyen] bence her zaman işe yarıcak bişey sonuçta haşlamaya yarıyo diğer tarafıda robot olduğu için bence faydalı bir ürün 😀