Kızlar bebeğim 9 aylık iki üç gün önce böyle şeyler çıktı vücudunun belirli yerlerinden doktorumuz krem verdi onu kullandık daha sonrasın da yeşermeyi görünce tekrar götürdük hastaneye küçük olduğu için yediği bir şey dokunmuştur dediler hemogram istediler temiz çıktı. Dün 9 aylık kontrolümüz de doktorumuz alerji testi istedi pazartesi onu yaptıracağız fakat başına böyle gelipte alerji çıkmayan oldu mu cunku vücudu normale döndü lekeler geçti