Benimki de 16 aylik. Benim bebeğim emmedigi için gece sık kalkma sorunu olmuyor. Gece beslenmesini bıraktık fakat bizde de son zamanlarda gece 2 de uyanıp 5 e kadar uyumama sorunu var her gün yapmasa da iki-üc güne bir bunu yapıyor sebebini de anlayamadım. Çok sinirim bozuk