Kızlar
Ben 18. Haftamda Cerrahpaşa da profa görünmüştüm. Bir sorun yok, her şey normal görünüyor demişti. Detaylıca bakmıştı. Perinatolog değildi. Ama birçok kişi de kendisine detaylı baktırmaya gidiyordu. Benim içim rahat etmedi. 20. Haftamda tekrar gideceğim dedim ve bugün gittim. Bu doktor da her şey normal dedi ama ‘Arsa bulgusu’ var dedi. O nedir? Dedim. 200 bebekte bir görülüyor. Down sendrom veya di george sendromu gibi genetik şeyler görülebilir dedi. İkili tarama testim temiz çıktı dedim. O da %1 bile olsa ben bilgilendirmek zorundayım dedi. Yani daha önce böyle bir şey duyan oldu mu