Meri-Mel Eailesi4 Kesinlikle tavsiye ederim resmen kurtarıcı ,suwen 2 beden küçültücü diye geçen markayı kullanıyorum acayip memnunum
minikayaklarr Meri-Mel canım tam ismi nedir suwen miranda mi iki beden küçültücü yazdığımda çıkmıyor da birde kaliplark nasıl
Sonbahar01 Meri-Mel ya ben memnun değilim yine yanlardan üstten çıkıyor. Acaba bedenini mi doğru alamadım
Meri-Mel Eailesi4 Evet netten aldım dua edeceksinis yeni gördüm yorumunuzu başka hiç bişi aramayın 6 yıldır kullanıyorum çok memnunum 🙂 iki beden küçültücü yazınca çıkıyor biraz fiyatlı bir marka ve ürün ama çok sağlam ve uzun ömürlü oluyor gerçekten göğsünüz büyükse hani yani vücudunuza göre acayip fark var ise falan hele tam tam istediğiniz sudyen diyebilirim
Eailesi4 Meri-Mel göğüslerim küçüktü ama ikizleri emziriyorum tabi zamanla azaltmaya başladım ve artık yumuşak oluyor ve sarkıyor böyle kalmasını istemiyorum resmi yada linkini atabilir misiniz hangisini kullanıyorsunuz çok teşekkür ederim
Meri-Mel Eailesi4 Aaa o zaman siz başka sorun büyük değilse hiç o parayı vermeyin çünkü fiyatlı gerek yok daha makul küçültücüler var 😊 Link eşimin kartindan aldığımız için onda olucak resim de yükleyemedim
Eailesi4 Meri-Mel evet küçüktü süt zamanı büyüdü sadece canım onda da kalmayacak sarkacak gibi malesef
Meri-Mel Eailesi4 Loyada vardı bildiğim kadarıyla bir de bundan öncesi kullandığım bir marka vardı bir türlü hatirlayamdim uygun ve alinabilir iş görür minimizer diye yazıyordu ama bişi minimizer aklıma gelince yazacağım ay nasıl dertlendim bu konuya😃
Meri-Mel Eailesi4 Yeni incide kullanmıştım onu da bir arastirin o da fena sayılmazdı ama garanti demiyorum sadece fikir hayırlı geceler asla aklıma gelmiyor sanki beynim durdu 🥺