esraomermehmet Kızlar sütüm günde 10ml geliyor bebeğim daha 2,5 aylık çok üzülüyorum. Yapacak bisey var mi süt geri çoğalır mi yoksa biten bitmismidir? Bilenler yazsın lütfen
lohusaserbeti esraomermehmet bence elinden geldiğinden süt sağıp emzirmeye devam et. Benim günden güne bazen az bazen çok geliyor sütüm neye bağlı bilmiyorum bazen hiç süt çıkmıyor
ecrinreyyan esraomermehmet emzirme danışmanları var öyle çoğaltıyorlar ki. Bi destek alabilirsiniz. Bide gerçekten güzel beslenmek çok önemli vitamini yüksek şeyler tüketmelisiniz. Bestlak damla kullanın tahin + bal karıştırın kaşık kaşık yiyin onu
duruguzel esraomermehmet sütünüz kesilmemiş. 10 ml demek süt var demek. Tabiki çoğalabilir. Öncelikle bol su tüketmek gerek. En çok sütü su yapıyor. Çocuğunuza sık sık meme teklif etmeniz ve sağma yapmanız da önemli ki beyin memeden süt isteniyor mesajını algılayıp süt üretimine devam etsin
Diverso esraomermehmet solgar brewers yeast ve bestlak aynı anda kullanın sütünüz çoğalacaktır. Sütünüz hiç yok değil, sadece az. Onu çoğaltmanız lazım
busraalanya esraomermehmet daha İki aylık bebeğin varsa çoğalma ihtimali çok yüksek tabii ki vazgeçmeden emzirmeye devam edeceksin. Benim de çok azdı sagimda neredeyse hiç sütü çıkmıyordu ama bebek emiyordu ben de emzirmeye devam ettim kuru dut yedim şu an 3 buçuk Aylık Emiyor kilo al normal hala bana süt azmış gibi geliyor ama her şey yolunda gittiği için emzirmekten vazgeçmiyorum
Diverso busraalanya evet ben 5 ay düzenli kullandım daha sonra ek gıdaya başlayınca gerek duymadım. Çok faydası oluyor araştırın