Kızlar dünden beri kızım ishal muz falan verdim ama kesilmedi doktora gittik okada içerisi çok kalabalıktı söylemeden çıktım çok sık yapmadı 4 defa yaptı sonra sabaha kadar yoktu bidaha sabah 10 gibi yine ishal şekilde yaptı ateş vs yok ama birsey dokundu sanirim ne iyi gelir ne verebilirim haşlama patates lapa da yaptım bu hafta hastaliktan eridim aklıma başka birsey gelmiyor