Lategra Merhaba. gece için bebek bezi öneriniz var mı? 4 numara sleepy marka kullanıyoruz. Prima veya farklı markaya geçmeyi düşünüyoruz. Ne önerirsiniz?
ayseerkan Lategra kesinlikle prima aktif bebek ya da prima premium care. Kızım 11 aylık doğduğundan beri kullanıyorum. Geceleri 8-10 saate yakın kalmasına rağmen en ufak bir sızdırma ya da pişik yapmadı
Lategra Burcusaydam premium care mi hangi modeli oluyor? Sızdırma sleepy markasında da yok ama bebek uykusundan uyanıyor çiş yaptığında. Bu sebeple farklı marka denemek istedik.
Burcusaydam Lategra aktif bebek olanını kullanıyoruz hemen emiyor sleepy sızdırma yapmıştı hatta hemen emmediği için ayaklarıyla oynarken bezin üstünden çiş çıkmıştı
Canmiro Prima premium sanki dışarıya veriyor gibi kıyafetleri hep nemli ve çiş kokuyor. Yeşil paketi bilmiyorum ama
Yusufcuk01 Lategra ben molfixten çok memnunum. Hiç sızma yaşamadım dört aydır. Bu dışı krem rengi olanı kullanıyoruz adını unuttum.
Ates33 Lategra molfix 8aydır kullanıyorum hiç sızdırmadı akşam 7.30da uyuyup sabah 7-8arası kalkıyor gece bez değiştirmiyorum ve çok memnunum
supermom11 Lategra prima premium kullanıyorum. Gece uykusuna 9 gibi geçtiyse neredeyse sabah 8e 9a kadar kalıyor uykuda değişmiyorum çünkü ve daha hiç sızdırma olmadı 🤗
Eminos Lategra o uyanmasi bezden degil bebeginizle alakali oglum 9 aylik dogdugundan beri sleepy kullaniyorum simdi bi de molfix aldim donusumlu kullaniyorum sizdirma yasamadik
Denizbey Lategra bimin bezini dene çok rahat ediceksin üstelik fiyatıda uygun sızdırmada yapmıyo hiç bi şekilde
Vctry17 Gecede Prima premium care'yi tek geçerim.bir çok bez denedim hiç birine gece için guvenemedim maalesef.gunduz ne kullanırsam kullanayım gece Prima premium care nerdeyse 12 saat sorunsuz geçiyor.primaya en yakın paddlers şu ana kadar kullandiklarim içinde bir gün primayi birakirsam gece paddlers takarım tek muadili o şu an gözümde.
Piremsesannesii Lategra ben doğduğu ilk zamanlar prima premium kullandım ama hiç memnun kalmadım çok fazla sızdırma yaptı ve içeriğinde petrol bulunduruyor diye okumuştum . Sleepy e başladım . Başladığım günden bu yana ne gece bir sıkıntı yaşadım ne gündüz. Geceleri kendi yapsa bile uykusu ağır basarsa uyuyor öyle uyanmıyor. Bence sleepyden geçmeyin derim.
Muhammedd23 Lategra nerdese tüm bezler sabaha doğru sızdırdı göbekten en son bebelandi denedim sizdirmadi büyük rahatlikmis.
ybk2019 Lategra prima premium care kesinlikle oğlum üç gün ishal oldu ne taştı nede bez dolu oluyor ben çok memnunum