Merhaba kızlar 5 gün önce oğlumu oksurukden dolayı acile götürdük boğazları çok sismis ciğerleri temiz dedi antibiyotik ve aferin surup verdi iki gün sonra ciğerlerine ses geceye başladı sağlık ocağına götürdüm kendi aile doktorumuz izinliymis başka doktor bakdi ciğerlerini dinledi bronşit dedi ama oğlum da ates yok sadece hirilti ve öksürük var hava ilaçları verdi evz neye gittim eczacı da tahlil yapmadan nasil bronşit dedi falan dedi vermedi ilaçları önce normal doktora götür dedi aczik hirilti var ara ara da öksürük bence balgam ama yine de bilmiyorum normal doktora giturcem randevu bulmadım daha sizce nedir bu