Merhaba, kendimle ilgili bir şeyleri değiştirmek istiyorum. Karakter olarak daha güçlü bir yapıda olmak istiyorum fakat bunun tamamen dönüştürülebilir bir iey değil de biraz geliştirebileceğim bir şey olduğunu biliyorum ama yine de yok yapamıyorum. İnsanları kırmaktan da kırılmaktan da çok korkuyorum sanırım. Geçenlerde iş yerinde samimiyetin normal derecede oldupu bir arkadaşımın soğuk davrandığını hissettim ara ara. Aman aman samimiyetim olmadığı için sormadım da ama ben de istemsiz bir mesafe koydum araya. Bir şey yapmadığım halde onun bu mesafeyi koyuyor oluşund bile kendimi suçlu görme çabasına giriyorum gereksizce. Huzursuz hissediyorum nihayetinde. Bunun dışında biri bana laf çarpıttığında kendimi savunamıyorum bir şey diyemiyorum o anda ve geçen olan bir olayda eşime kızdım bir başkasından dolayı. Onun bir suçu yoktu aslında ama ona yansıttım karşı tarafa kusamadıpım öfkemi. Açıkladım tabi sonra bu durumu ona da ben tüm bunların olmasından çok bunalıyorum. Kimsenin söylediği yersiz olumsuz şeyleri hayatıma takmayacak kadar gamsız yaşamak istiyorum bu hayatı fakat olmuyor. Aşırı kırılgan alıngan ve bir o kadar da gururlu bir karakterim var. Kendimin farkındayım bu konuda ve geliştirmek istiyorum fakat nereden başlarım nasıl yaparım bilmiyorum terapiden bahsediliyor son dönemde zamanım olsa çok gitmek isterim fakat bebeğim var ve merkezi bir yerde değilim. Online olanlar yüzyüze gibi hissettirmeye bilir. Öneriniz var mı bu konuda? Benimle aynı durumda olup şöyle yaptım değiştirebildim bir şeyker diyen var mı? Duygu anlamında güçlü bir kadın olmak istiyorum gerçekten, sinirlendiğimde ağlamayıp net bir şekilde durumu söylemek istiyorum.