Evet oral olarak veriliyor zaten ben gebelikte yaptırmam diye düşünüyordum ama doğunca işler değişiyor o iyi olsun diye elinizden gelenin fazlasını yapmaya başlıyorsunuz .bir de doktorumuza danışıp yaptırmaya öyle karar veririm o zaman teşekkür ediyorum önerileriniz için 🥰