üçüncü kezdir 20 aylık oğlumu haftasonu 1 saat oyun grubuna götürüyorum. Üçündede kendini parçalarcasına ağladı. ilk 2 sinde yine bi müddet sonra sakinleşiyordu zorda olsa. Ama bugün bildiğiniz morardı ısrarcı olmayıp diğer bebeklerde etkilenmesin diye çıkmak durumunda kaldım. :(( Normal hayatımızda parkta vs çocuk görünce gider sever sarılır öper. Ama biyere bir eve vs gittiğimizde misafirliğe girmek istemiyor kendini parçalıyor. Yada evimize biri geldiğindede aynısını yapıyor. Rutin bi hayatımız var haftasonları anneanne- babaanne onlara gidiyoruz geliyoruz orda oynuyo keyfi yerinde takılıyo. Ama başka kime gitswk ağlamaktan perişan oluyor. Napıcağımı bilemedim aynı durumu yaşayan var mı ?