Kabızlık için kaleidon kullanan oldu mu faydası oldu mu acaba ? Bebeğim 2 buçuk aylık bir hafta kaka yapamıyor ve aşırı huzursuz ağlıyor son çare lavma fitil kullanıyoruz ne denediysem düzelmiyor kaleidon önerdi doktorum ,maxbiotic kullanıyordum oda iyi gelmedi gaz damlası olarak