fatmaerdems Çocuğum öksürük olmuştu mesela 2 kez götürdüm doktora bişey yok serum fizyolojik yapın diyip gönderdiler ilaca bile gerek duyulmadı . Buraya konu açtım ve öksürüğü tarif ettim boğulur tarzı öksürük var morarıyor doktorlar bişey yok diyip yolluyor diye . Burdan sağolsun annemizin birisi bebeğin boğmaca olmuş olabilir derhal başka doktora götür tekrar dedi , aldım başka bir doktora daha gittim annemizin dediği gibi boğmaca olmuş günlerce hastanede yattı . Yani bazen de yardımcı olunabilir postlar olabiliyor . Tabi burda gözümüzde röntgen yok kimin neyi var bilemeyiz . Emin olmadığımız zaman 2_3 gerekirse 5 doktor gezmek daha mantıklı. Haksızsınız demiyorum herkes birbirinden fikir alabilir forumun asıl amacı bu ama bazen öyle şeyler soruluyo ki hayret ediyorum. Bebeğim Düştü napayım ? Bebeğim ateşler içinde napayım? Vs vs . Süreç hakkında fikir alışverişinde bulunmak ayrı , doktor gibi teşhis aramak daha ayrı