Denizeslemm Bebeğim 2 ay 17 günlük mememi çok çabuk boşaltıyo acaba doyuyomu bilemiyorum bu kdr çabuk boşaltması normal mi
Denizmavisi Denizeslemm ağlamıyorsa huysuzluğu yoksa doyuyordur canm endişe etmeyin boşalsın,zaten boşaldıkça sütünüz devamı gelicektir siz öteki memeden devm edin
Sblsrgnsn Denizeslemm benimde 2 ay 9 gunluk bizde ayni durumdayiz sur akisi hizli galiba ondan hemen birakiyo olabilir her iki memeni de ver mutlaka doydugu zaman ceker zaten bez degistirme sayina gore anlayabilirsin doydugunu zaten doymasa aglar durur
Denizeslemm Denizmavisi ağlamıyo ama süt az gelmeye başlayınca çırpınıyo ama bıraktırınca da ağlamıyo hep emmek istiyo ilk oldr çok tazzikli geliyo ki boğazına kaçıyo ama 5 dk da boşaltıyo
Denizeslemm Sblsrgnsn aslında süt gelmediği için bırakıyo gibi sanki çekiyo çekiyo boş sonra bırakıyo hergün kaka yapıyo çok ağlamıyo da bakalım kilo alımı nasl olacak bu ay ordan anlarım artık yettiğini
Sblsrgnsn Denizeslemm tazikli geldigi icin cabuk bitiryo olabilirler bende de ayni bezlerini takio ediyorum kilo kontorlne gitmedim dsha ondan da belli olur ama sut gelmese doymaz ve aglar sikinti yapma hic bence 👍