Duyulurum melegininannesi38 3 ay dolduktan sonra hafif ve kısa sureli kucakta. Alıştıkça daha uzun süre kucakta. Kafasını kaldırıp kendi oturmak istiyorsa oturtun ama istemiyorsa zorla oturtmamak gerekiyor
Iremylcnkya07 melegininannesi38 4.5 aylıkken 15 dk olcak şekilde oturttum bebeyatmazla beraber oturdu ama 5.5 aylıkken daha çok oturtmaya başladım
melegininannesi38 Duyulurum benimki kafasını tutup öne atiliyo oturmak için bende korkuyorum otuturmutorum 5 gün sonra tam 4 aylik olacak
melegininannesi38 heygorl baktım.canjm.o 3 aylıkken bile yavaş yavaş oturturulmasi gerektiğini soyluyo