kahraman234 merhabalar bebeğim 8 aylık ek gıda verdikten sonra çok doysada hemen meme de istiyor. normalmi aynı durumu yaşayan var mı? genelde meme reddi oluyormuş ama ben de memeyi nasıl bıraktıracağım diye endişeleniyorum böyle alışırsa😅