Emzırıp kılo vermek isteyip veremeyen var mı benim gibi 1 yasına geldı bebeğim bir verıyoruö bir alıyorum artık sinirlerim çıkıyor irademe hakım olamıyorum tatlı istegım sureklı yemek yeme istegım sezeryan göbegım valla mutsuzum. Doğum yapmadan 78 dım şimdi 87 kıloyum 83 e düşmüştüm şimdi aldım emziriyoeum bir yandan bebegom sabaha kadar emenlerden tükendım artık. Doğuma 97 kıloyla gittim 1 yıl olmuş hala 87 kg zayıflıyorum sonra bir bırakıyorum aman dıyorum kocamda birşey demıyo napıcam bılmıyorum motive edın benı diyetisyen ede gittim verdim sonra bıraktım aldım işte irade yok ya da heves dıyet vs ilgili nasıl basardınız, anlatın valla ihtiyacım var