CaninannesiCemre başta ağzına alıyordu benim kızım da. İlk aldığım kitabın çıkan parçalarında diş izleri var hatta 😃 başta sadece cırt cırtları çıkarıyordu, sonradan öğrendi yapıştırmayı.
Kitaplığı hepsiburadadan aldım, 3 tane karton kitap sığıyor. Ama o kadar iyi değildi bizimki, çıtaların takılacağı yerleri bile delmemişler, verniğini biz yaptık. Vidaların takıldığı plastik parçalar kırıldı, onları değiştirdik. O yüzden aldığım satıcıyı öneremiycem.