Kızım 21 aylık ates oldu burun akıntısı öksürük antibiyotik ıle gectı.10 gündür ben hastayım sümük sarı yeşile döndü ensem agrıyor gözlerim yüzüm sanırım sinüzit doktora git dıyeceksınız saglık ocağına gıttım parol verıyor emzırmeden dolayı memeyı nasıl bırakıcam o kadar bağlı kı gücüm de yok hasta olunca