Bebeğim 2 aylık olacak günde 2 kere sıvı kaka yapıyor pütürlü ben ilk önce sab simplex gaz damlası ve biogaia probiyotik kullanıyoruz acaba yan etkisi mi dedim doktor diş çıkarma dönemine girmiştir deyip önemsemedi erken değil mi sizce ya da yaşadınız mı daha önce zamanı mı ya da ?