Öncr doktora götürün. Grip olmayabilir. Şu an rsv diye bi salgın var. Önce hapşırık burun tıkanıklığı vr öksürük şeklinde seyredip çok hızlı ciğerlere iniyor. Bebegim 3 aylık 1 haftadir hastanede yatıyoruz. Ilk 3 gün yoğunbakımdaydı. Nerrdeyse hicbir belirti vermeden ilerlemiş. Hemen doktora götürüp rsv testi isteyin. Sürüntü ile bakılıyor. Servistr çok fazla bebek var. Ihmal etmeyin grip deyip geçmeyin