hayatgzl Kızlar az önce ödeme emri yazan bir kağıt geldi 4-5 sene öncesinden aldığım kyk borcunu ödemem için ama ben onu taksitlendirmek istiyorum yapabilen varmı acaba?
Benburayaciplakgeldim CAnım yapılandırma süresi bitti diye biliyorum ben. GİB yaz internet sitesinden giriş yap öyle Bilal bakalım yada vergi dairesini ara yada vatandaş hattını ara oradan sor bilgi al
Ayfa1608 Benburayaciplakgeldim sen zenginsin ne bilin sen KYK yapılandırma falan. Sen KYK yı ne bilin de bakam bi😆😆