Kızlar 2gün önce bebeğimde alerji belirtisi başlamıştı ağtamiln normal olanını kullanıyorduk 4,5aylık bebeğim fakat prosyneo ya geçmemizi tavsiye etti doktorumuz ona geçtik çok şükür hemen geçti kullanıpta memnun kalan var mı bu mamayı sadrce mamayla besleniyor bebeğim kilo alım durumuda nasıl kullanan varsa bilgilendirebilirseniz sevinirim