Kızlar oğlum 2.5 yaşında gayet iştahlı bir çocuktu 1 hafta önce hastalandı 3 gün antibiyotik kullandı Rsv olmuştu o günden beri o yiyen cocuk gitti bir iki lokmayı bile ağzında tutan cocuk verdi bu sabah uyandı krep yaptım kahvaltılıkların yanına asla yemedi neden böyle bir çocuk oldu bilmiyorum lütfen yardımcı olur musunuz tüm gün yemek vermesem istemeyecek yani o durumdayız 🥺