Merhaba anneler bugün diş cektirdim ve diş hekimi geraks gargara verdi mutlaka kullanmalısın dedi. Emzirdigimi biliyor ama prospektuste emzirirken kullanmayın yazıyor. Eczacı da kullanabilirsin dedi. Kadın doğum doktoruma ulaşamadım. Aranızda gargara kullanmış olan var mı? Doktorunuz kullan dedi mi?