mobesebesir patronnbebek valla bilmiyorum benim de yedikten sonra midem bulanır kuruyemis yağlı gelir özellikle kaju
nescafebagimlisi patronnbebek aynı aynı bizimki de aynııı 😂 ben o yüzden omlet fln yapıyorum haşlamayı pek yapmıyorum sarısını yemiyor diye ama beyazına da bayılıyor 😂
tosbiksmoms patronnbebek onu da deneyerek verdim ilk 3 gün 2 çay kaşığı verdim birşey olmadi doktor da verebilirsin deyince verdim. Zaten haftada 1 defa veriyorum.