Kızlar normalde bende asla sivilce çıkmaz ama bu 2 -3 aydır sivilce çıkıyor sürekli ve sivilce sönünce kahverengi izi kalıyor. Yüzüm berbat halde . Bu lekeler için kesin çözümü olan , şu iyi geliyor dediğiniz ne var acaba ? Tecrübeli olan varsa yazabilir mi lütfen? :)