Merhabalar oğlum nisan 9 da 4 yaşına giricek çarşamba günü kreşe başladı ilk gün hiçbirşey yoktu ağlamadı felan ikinci gün götürdüğümde ağlamış baya hiç susmamış öğretmene vurmaya felan çalışmış dün götürdüğümde de yanında olmama rağmen girmedi kesinlikle sınıfa hiçbirşekilde sokamadık ağladı baya en son sınıfın kapısından el sallayıp çıktık okuldan şimdi konuştuğumuz zaman da pazartesi okula gidicem özür dilerim anne birdaha yapmacam felan diyor işte genel olarak konuştum oğlum baban nasıl işe gidip akşam eve geliyorsa saatinde sende aynı şekilde okula gidip tam saatinde seninle eve gelicez ben hep yanındayım dedim anlatmaya çalıştım pazartesi babası da gelicek hep birlikte gidicez inşallah daha iyi olur alışma sürecinde tabi herşey çok yeni ama tecrübelerinize ihtiyacım var böyle süreçler yaşayanlar beni de bilgilendirin 🙏