ikraleyla35_ Merhaba kizlar kızım 3 aylık uyudugunda yastığı sanki su dökülmüş gibi ıslak ense kısmı ve belinin ortası terliyor sizde yaşadınız mı bu durumu yasadiysaniz ne yaptınız??
Ceys ikraleyla35_ Aynı sorunu bizde yaşadık o aylarda ben baş kısmına örtü koyuyordum emzirmeye aldıkça degisiyordum
Bskeee ikraleyla35_ canım bebekler kiloyu terleyerek ve az çiş çok kaka şeklinde veriyorlar bebeği üşütmek değil terletmek hasta eder. Oda sıcaklığını 22-24 arası ayarlayıp zıbın ve tek kat body giydirirsin. Şapka takmazsın altınada bir kat eşofman 1 kat çorap giydirirsin o şekilde dengelemeye çalışabilirsin
laliko35 ikraleyla35_ eviniz çok mu sıcak acaba yani ben 24 dereceyse 1 tane battaniye örtüyordum ki hala aynı 30 aylık kızım 5 aylıktı tulum aldık 1 5 tog üstünü hiç örtmedim sonrasında bi de 2 yaşına kadar yastık kullanmadık
ikraleyla35_ Bskeee bende bir zıbın bir takım tek giydiriyorum ısı ölçer bile aldık 28° evim altı depo soğuk oluyor
laliko35 ikraleyla35_ 28 derece sıcak bu arada baya sıcak yazın o derece de oluyor gece evimiz uyku kalitesi için Dr lar hep 21 22 derece ideal der araştırın isterseniz 🥰
Meri-Mel ikraleyla35_ 13 aylık her uyuyup uyanınca terliyor bizim de 3 aylıkken başladı herşeyi denedim ortam sıcaklığı,ince giydirmek ,ince örtmek gibi her şekilde uyanınca üst degisiyorum hala da öyle 😐
Aysebrc-01 ikraleyla35_ benimde 2 aylık çok terliyr sürekli her kalkmasinda üst degisiyirum çok yoruldm