Narinasya Kızlar 4 ay 19 günlük bebeğim var demir damlası alacağım da ocean mı alsam yolsa bestiron mu karar veremedim hangisi daha iyi sağlıklı??
Di_26 Narinasya bizde o kadarız sidofer almıştım ama kullanmıyorum hiç kullanmamaya karar verdim ileride kan verecez gerekçesi varsa kullanırım ama ocean sedofer de iyi olduğunu söylediler
Esrakadirerva Narinasya bebeklerimiz aynı😊 bizde ocean almıştık ama paraben içerdiğinden kullanmadık doktorumuz newvit önerdi onu kullanıyoruz
cnsyldz Narinasya Bestiron öneririm, hem içeriği sağlıklı hem tadı güzel bebişler daha rahat içiyor hem de diş lekelenmesi yapmıyor, üstüne damlarsa lekesi çıkıyor falan. Baya severek kullanıyoruz biz
AlfaAnne Sağlık ocağı da vermiş, istersem farklı marka kullabileceğimi de söylemişlerdi. Doktorumuzun önerisiyle de ocean aldık. Ama uykusuzluk yapıyor bizimkinde o yüzden her gün kullanmıyorum
Nurgulll35 @Narinasya bestiron tercih ettim içeriği temiz diye bir de c vitamini içeriyor ama ocean içinde sanırım şeker olabilir hatırlamıyorum bir şey bulunduğundan temiz içerikli değil sanırım. Bestironun da içimi zor wellcare ve sidefer de temiz içerik
hazalp Narinasya ocean alerji yaptı bizde mesela aile hekimininki karın ağrısı yaptı ben sidefer vermiştim
ahkalbimm Narinasya bende bekleyeyim ocean bebeğimde sanırım alerji yaptı. Kullandığım zaman mukuslu kaka yapıyor ve ishal hep. Başka marka arayışındayım
Esrakadirerva ahkalbimm ya bizde de aynı şeyi yaptığı için değiştik newvite geçtik çok kötü etkiledi kızımı ishalden mahvoldu şimd şükür iyi
ahkalbimm Esrakadirerva aynen benim oğlum da öyle oldu. Yemyeşil yapıyordu en sonunda pişik olmaya başladı. Denemek için kestim doktorda bağırsak düzenleyici vermişti kullandık geçti. Dün yine verdim iki saat sonra yine yeşil ishal yapmaya başladı daha vermeyeceğim. Kuzenler diye sanırım ikisinde de aynı etkiyi yaptı 😂😂
AlfaAnne Uraztos valla bizim kızda öyle bir etkisi oluyor. Vermediğim günler gündüz uykusunda sıkıntı çekmiyorum ama damlayı verdiğim günler bir gram uyku uyumuyor. Gece de deliksiz uyku çekemiyor 🤷♀️
rivrivyapma Narinasya ocean ve sidefer kullandım bestironu dişleri boyuyo yazan vardı kullanmadım o yüzden ocean içirmesi daha kolaydı benim için oğlum sideferi sevmedi
Uraztos AlfaAnne bizimki de öyle gerçekten sizi okuyunca vermedim çok güzel uyudu farkında değildim 😅 değiştireyim bari teşekkür ederim
Esrakadirerva Narinasya oturmaya çok hevesli oturtuyorum gelişimi iyi çok şükür kilo 7 boy 58 her bebeğin gelişimi farklı oluyor doktorumuz bi sıkıntı olmadığını herşeyin yolunda gittiğini söylemişti umarım sizde de herşey çok güzeldir sağlıkla büyüsün bütün bebekler 🥰😍