Günaydın güzel anneler bugün bitanesi 6 buçukta kalktı diğeride 7 buçukta normalde 8 de kalkarız ama akşam sütümüzü tam bitirmediğimiz için acıktık kesin oyüzden biraz erken uyandık olsun canları sağolsun yeterki bu arada 17 aylık olmamıza 4 gün kalmış zaman çok hızlı geçiyor yakındada kardeşimiz doğacak inşAllah 1 ay sonra isminide Aybars koymayı düşünüyoruz kulağa nasıl geliyor sizce hoşmu seslenirken?☺️Sizde durumlar nasıl bebeleriniz kaçta uyandı☺️
