ozipek 10 günlük bebeğimi Özellikle geceleri uyandırmak için üstünü soyuyorum altını açıp bezle siliyorum mıncırıyorum rahatsız ediyorum topuğuna vuruyorum sıkıyorum ama bi türlü uyanmıyor. 1-2 saat uğraştığım oluyor çoğu zaman bunu nasıl halledicem yardım edin🥺 biraz üstü başı açık şekilde mi uyutayım çocuk çok mu daralıyor da mayışıp kalkmıyor acaba, psikolojik olarak zorlanmaya başladım. 🥺
ozge2388 ozipek ayy benim ki de öyleydi dikkatimi çekti diye cevaplamak istedim benim de bebeğim doğduğu zaman neler yapmıyordu ki burnunu sıkıyorduk nefes alamadığı halde bile uyumaya devam ediyordu topuklarını hemşire gelip vuruyordu yine uyuyamıyordu elimizi buz gibi Isla tıp boğazının altına sürüyorduk yine bana mısın demiyordu demekki uykuyu seven bir bebiş sadece 2 saatte bi kalkıp emzirebil yeterli olur 🤭
Eb2 ozipek benim bebeğim şu an 4 aylık. Benimki de aynı idi, kabus gibi günlerdi. Sırf çocuğu uyandırması için eşimi uyandırıyordum. Çok şükür ileri derece bi sarılık olmadan atlattık o günleri. Sizin de 1 hafta daha idare edin sonra kendisi uyanacak zaten 2 saatte bir.
2kiz ozipek benimde öyleydi ihmal etme sarılık olur ayağından sırtından ve karnından en çokta sırtını kasiyinca uyandirabiliyordum ama mama da veriyordum mecburen sarılık oldu çünkü 2-3 saat geç ilk zamanlar bebeklerin beslenmesine en çok 1 saatte 1 uyandirin
Zeyzey05_ ozipek canım sarılık olabilir sarılıktandır bol bol emzirmen lazım geceleri iki saatte bi emzir mutlaka sarılık öyle geçer ayaklarının altına pat pat vur yüzünü sil burnunu sık uyandır mutlaka
huzurluaycicek Benimki de öyleydi ilk 1 ay hiç uyanmazdi hep uyurdu uykuda emiyorsa uyandırmayın, emmiyorsa gece 2 3 saatte bir uyandırıp emzirin gündüz ise 1 2 saatte bir, hele Bi 40 günü çıksın sonra uyanacak zaten az kaldi
Suldavulcu ozipek sariliktandir o cok normal. Yukseldigi icin uyku yapar surekli. Bende en az 20 dakka uyandirmaya caisiyordum artik belim kolum agriyordu. Siz ugrasin 1 damla bile olsa emzirin. Ki sariligi yukselmesin sonra allah korusun doktorlar yatış verir mavi ışığa sokarlar
Begm_i ozipek annesi sarılık değeri yükselmiş olabilir o ancak uyku yapar böyle birde aç kalıyorsa ondan şekeri düşer uyur. Bi şekilde uyandırmanız gerekiyor. Sarılıktan da şüpheleniyorsanız dr a danışın hemen ilerlemeden 🙏
Begm_i ozipek ben anne sütü aldığı halde sütüm artana kadar ilk 3 hafta mama destekli gittim sarılık olmasın diye. Sütünüz tam kapasiteye ulaşana kadar mama verebilirsiniz.
Suldavulcu 10 gunluk bebek uykusu seviyor demek cok yanlis. Sariliktan oldugu icin uyanmiyor cocuk. Cok dikkat edin. En en fazla 1 saat icinde emzirin. Zaten mideleri ne kadar ki surekli acıkıyorlar yavrucaklar🤲
1cicekannesii ozipek aynı durum bendede vardı ve sarılık olup hastaneye yattı bebegim çok zor geçti uzayan sarılıga falan çevirdi bizimki. Size tavsıyem. Mama yada sütü sırıngayla az az damla damla bebegın agzına verin . Çünkü başka çaresi yok inanın . Uyanmıyor bende cok çabalıyordum ve sarılık yuzunden uyanmıyordu muhtemelem sizinkide sarılık oldu.
Suldavulcu Bebim bebegiminde sariligi yuksekti doktora goturdum sabah gel yatis yapicam dedi. Goturmedim surekli selerli seyler yiyip emzirdim her 20 dakikada bir. Cok sukur gecti. Hatta doktor sasirdi sen nasil yaptin diye :)
Seymagirgin ozipek sarılık baslangıcı olabılır ben bebegım uyanmadıgında sütümü sagıp çay kaşıgıyla içirdim agzını elimde acarak. O uyuyodu tabi bu sürede ve 2 saati asla beklemedm sürekli emzirdim öyle yapın
kubra388 ozipek benimki de öyle ve bizde 12 günlüğüz sarılık var bebeğimde ondan uykusunu açmak zor oluyor sizde bir baktırın sarılığına
mimnice ozipek kıyamam canım aynı durumları yeni atlattık biz de sende kendimi gördüm. 43 günlük olduk bugün. Az sabır 3.Haftadan itibaren kendi uyanıyo emmek için. Benimki de ne yapsak uyanmazdı gıdıklardım her şeyi yapardım. 1 saat uğraştığım zamanlar oldu. En az 2 saatte bir emzir. Hem sütün artsın. Ben hiç mama vermedim. Doğumdan itibaren bestlak kullandım çok faydasını gördüm. Hala da sadece anne sütü ile besleniyor. Sarılık uyku yapıyor maalesef. Meme başını azcık sık süt çıksın. Ağzını aç ucunu sen sokmaya çalış. Öyle öyle zorla emmeye başlıyordu benimki. Sütün tadını alsın emiyor o zaman. İnşallah atlatıcaksınuz geçici süreç hızlıca geçecek merak etme 😍
123482_ Bence iki üç saatte bir iyce emzirip uyumasına izin verin eğer cok rahatsız ederseniz bu sefer kendini güvensiz hisseder .benim bebek de öyleydi uyuyodu habire ama şuan uyandırdık diye habire sıçrıyor korkuyo ellerini tutmadan uyumuyo ve sadece üç aylık
Suldavulcu 123482_ allah askina 10 gunluk bebek nasil 3 saat ac kalacak. Mantikli konusun biraz cocuk zaten sarilik. Iyice mi sekeri düşsün. Saglik mi onemli his mi onemli bu asamada.