Zehra1908 Oğlum dört aylık oldu saçının arka tarafında bir yer çok az döküldü eşim tutturdu kesicez diye ben kestirmek istemiyorum kesilse ne olacak yani el kadar bebeğin saçımı traş edilir ya bilenler yorum yapar mı kızlar
fyz81 Zehra1908 2.5 aylık bende kestırmek ıstemıyordum ama kestık mevburen dokulmeye basladı konak olusmaya basladı sonrada ve agzına gozune kacıyordu tamamen sıfır yapmadık bıraz ksalttık sadece bebek saclarınıda sakladım atmadım
durukusunannesi_ Zehra1908 kesilmeli diye bir kural yok benim kızımın da 4-5 ay arası döküldü döküldü yattığı yer hep saç olurdu ama ben kestirmedim şimdi 1 yaşında mis gibi saçları var heryeri de eşit ipek gibi 😄
2kiz Zehra1908 bende kestirdim şimdi 2. Bebiste de kestircem dinen ilk 7 gün içinde kesilip sadakasinin verilmesi sünnet bildiğim kadarıyla ama o kadar küçükken kıyamıyorum o yüzden genelde 6 aylıkken kesiyorum kaclari kalinlassin ve eşit çıksın diye
binnur64 pasaklisinkukuli aynısı bizde de yaşandı her kakasında var mı diye kontrol ediyim derken kaka yapmamaya başladı ya
mamasuu pasaklisinkukuli aaa benim oğlanında çok dökülüyor ikidir kakasında saç bulurum diyorum heralde altını bağlarken düştü yuttuğu için mi acaba böyle direk çıkar mı ki sindirim sisteminden
birazquality Sevval1507 aslında tirmizi de geçen hadise göre peygamber efendimiz Hz.Fatıma’ya saçın ağırlığınca gümüş sadaka vermesini söylemiştir. Saç kesilmeden de sadaka verilir ama sünnete uygun olan saçın ağırlığınca sadaka verilmesi. Bebek saçı ne kadar ağır olacak ki bir tutamcık sadaka verilsin :))
hfzhnf Sevval1507 canim kesiyorsun gramina göre altin yada gümüş olarak sadakası veriliyor tabiki sünnet ama bebek içinde faydalı bir sünnet mesela 1 gram mi geldi o gramin altin degerindeki para olacakta verebiliyorsun
Alpbaby Benim oğlum 9 aylık saçları hep uzundu bizde arada ensesini ve gözüne gelenleri kestik kendimiz başkada dokunmadık kıyamadık
Ozgery_ Alpbaby benim oğlumunda saçları baya uzadı malum havalar soğuk bidr ben kıyamadım hepsini kesmeye ucunu kesmekten günah diyor eşim kaldı öyle yavrum 😮💨
Ahhannelik Zehra1908 kızımın saçlarını kaziyacaklardi eşim ve tarafı neymiş saçları çok azmis sıfır yapılırsa sonra gür çıkarmış falan filan asla izin vermedim eşim habersiz keseriz birgün dedi bende öyle birşey yapın gece uyurken senin saçına sakalına yollar yaparım o tıraş makinasıyla dedim birazcikta deli olduğumu yapacağımı bilirler kesemediler 🤭🤭🤭🤭🤭
Hirakrkc Ahhannelik hayır sakın izin verme bize de çok söylediler asla izin vermedik sadece çok az ucundan kestik eşit olsun diye gür çıkmasıyla alakası yok jiletle alınan tüy nasıl sert siyah kıl çıkıyorsa saçta aynı gürleşiyor sanıyorlar öyle bişey yok sadece daha sert ve siyah renkte kıl olarak çıkıyor oda sanki gürleşiyor gibi gözüküyor sakın izin verme
binnur64 Ahhannelik benim kuzenimin çocuğunun saçı da seyrekti, tam 5 kez sıfıra vurdular ama sonuç aynı. genle alakalı olduğunu anlamak istemiyolar maalesef
Zehra1908 Ahhannelik ya çok mantıklı ben de eşime bunu söyleyim korkar belki kendi saçı çok kıymetlidir çünkü😂
Sevval1507 birazquality işte dinimiz yine kolaylık sağlamış yani hepsini kesemeyecegimizi düşünüp bir tutam kesilsin ki adet yerini bulsun tarzinda
birazquality Zehra1908 ben saçı gürleştirdiğine inanmıyorum ama sünnettir. Oğlumun çok saçlı bi bebekti kıyamadık tıraşlamaya ama sonradan çok pişman oldum çok döküldü her yere yapışıyordu ağzına boynuna ellerine falan bi de baya kötü döküldü hxjdjdj
Zehra1908 birazquality ben de inanmıyorum çünkü benim de saçlarım ince telli ve bebekliğinden beri saçımı kazıtıp durdular gür olsun diye sonuç hiç değişmedi
Deletedmom_98 Zehra1908 Ben 2 yaşına geldiğinde kestirdim. O dönemlerde dökülüyor ama sonra toparlıyor Bence gerek yok zaten hava da soğuk Bana kalsa ben daha da kestirmezdim de Oğlumun saçları fazla uzamıştı artık rahatsız ediyordu onu
durununannitoskosu Zehra1908 Kestirme benim kızımın da arkasında bir aciklik olmuştu bütün saçları döküldü geri çıktı şuan çok güzel hiç kesmedim
Zehra1908 durununannitoskosu ah bi ikna edebilsem hıııı sen yok de keserim bir gün haberin olmaz diyo sinir ediyo beni
tosbiksmoms Zehra1908 2 bebemin saçını da kestirmedim. Oğlumun saçları hiç dokulmemisti kızımın da döküldü ama dokunmadım şimdi yavaş yavaş eşitleniyor.